My Picture

Some text here.

More about me»

About Me

My photo
u want to no me..add me...i'm happening gurl.....
teNAng.....Or X Now
bp ari dh x update blog neh..Best gak bile dh ader blog neh.......Mcm2 aku leh Create kt lam Blog neh....Now ati aku rasa xtenteram......Xtenang...fkir nk bLk umh....Ari2 aku kol ibu menangis......aku ckp ngan ibu...''Ibu sarah x kuat...x Semngt.....Ibu ckp kena sabar...Smyng 2 doa byk2..Moga Allah bagi smngt n kekuatan tok kiter terus hdp....Ibu xnak sarah ssh ati......SdhNya bile ibu ckp cam2 aku mesti crying...Ibu naper org wat sarah camni......BodoY rasa diri nie......aper lg Yg X kena!!!!!....aku bosan.....Tenkiu ibu still fhm kakak.......Kt cn aku ader kwn2 n Akk2 yg bagi aku smgt...x penah putus2......ape2 p0n aku Kena buktikan kt ibu....mak...ayah.....yg aku leh berjaya.........Minggu neh maybe aku nk blk penang......i'm dh alone skrng........rasa sunyi pulak...tp aku still remember dye..........aku bkn jenis xsuka org lupa cam2 jew....not me....Camner aku tima org dgn baik.....aku lepaskan p0n dengan cr yg baik.....bab2 nEh Aku MmG siyes....Aku bkn jenis patah tumbuh hlng berganti n not play2 gurlZ......Xsangka sejarah aku Berulang Kembali............HATE GLR!!!!!!!!......aku x mintak p0n untk berulang kembali.....
1 comments:

eh btul wak bleh gak satukan rahsia dan hati

Post a Comment

Followers