My Picture

Some text here.

More about me»

About Me

My photo
u want to no me..add me...i'm happening gurl.....
hatiku SakiT.................
MornIng.....Smlm aku rasa tidow paling lmbt Around 6a.m......aku sama ngan fasha tidow lambt....smlam memang btl2 aku rasa tercaBar glr Babi r.......Seumur Hdp aku x penah ag aku rasa mcm smlm.....perit...pedih....Akhirnya Allah makmulkan doa aku....Allah sentiasa berada disisi orng yg dye kasih....Tenkiu Allah......aku bodoh!!!!bangang.....setan!!!babi......Naper ko wat aku camni???!!!!!wHy?????????tertanya2 aku.........naper aku neH juJur sgt!!!!!Why Ct SarAh.......tenkiu koRang semua bg semangat kat Aku...espically K.geE yg x putus2 Bagi aku semangat...........I'm Alone...Wakeup Now SaRah!!!!!!.....u D0n't cry2 k!!!!Bykkan b'doa pada yg esa.........Ya allah yg tuhanku aku seorng hambamu yg sgt lemah......Pinpin la Aku ke Jln yg Di reDai....Amin.......................
0 comments:
Post a Comment

Followers