My Picture

Some text here.

More about me»

About Me

My photo
u want to no me..add me...i'm happening gurl.....
todAY!!
urm..naPer rineY rasa sdh sgt aku....Wat keje p0n dh x btl...Pe benda la yg aku ingt neh!!!dh la sarah.......Ya allah ya tuhanku...enGkau bantulah Hambu yg lemah ini...Tunjukkan Jln yg benar.....G kelas nk badmood jew aku la....Tensionnnya.......riney kelas 9pg smapai 5 ptng......Urm...Alik umh rasa nk tidow X jd..Lepak ngan dak2 umh kat Bilik Dila....urm....Ngah Sembang2 cTon panggil lak......"K.sarah Amek Nugget kt peti nk goreng......Aku amek then antar aku g lepak Kt seBlh umh lak smpai maghbrib...Sembng2 jap....tb2 topic.........aku sensitif glr la....Diam jew....xpela aku sdng diuji ag......Tp ati neh Sdh.........urm:(....blk umh mandi kol naim nk bg wit minyak mulan.....pas2 kuar mkn ngan naim kt alan Thai....lepak jap k2....Alik lepak ngan k.Gee....Cton ngan Naim.....Naim citer r sal tedy dye beli kt Tg....Bangga la 2....x per aku jd pendgr yg setia.....huhuhuhu......
0 comments:
Post a Comment

Followers